List:Denmark MySQL Users Group« Previous MessageNext Message »
From:Jesper Laursen Date:September 11 2006 11:02am
Subject:Re: Tak for godt møde i mandags; næste møde
d. 6. november
View as plain text
Den 11/09/2006 kl. 12.41 skrev Carsten Pedersen:
> Næste UG møde er Mandag d. 6. november kl. 15:00 -- husk at sætte
> kryds i kalenderen! (Bemærk også at vi starter en time tidligere
> denne gang).

Kunne det være muligt at holde møde andre dage en mandag? F.eks.
Tirsdag eller Onsdags, hvis det skal være så tidligt på eftermiddagen?
Jeg er nemlig på DTU til kl 17 alle mandage.

Derudover synes jeg at det er rigtigt godt at der er kommet et wiki
op... så må vi bare igang med at bruge det også :)

Mvh
   Jesper Laursen
Thread
Tak for godt møde i mandags; næste møde d. 6. novemberCarsten Pedersen11 Sep
  • Re: Tak for godt møde i mandags; næste møde d. 6. novemberJesper Laursen11 Sep
  • Re: Tak for godt møde i mandags; næste møde d. 6. novemberAnders Flyndersøe21 Sep