List:Denmark MySQL Users Group« Previous MessageNext Message »
From:Olle Jonsson Date:August 29 2006 6:49am
Subject:Re: MySQL UG møde hos Liga på mandag
View as plain text
On Aug 29, 2006, at 0:53 , Carsten Pedersen wrote:
> Næste møde finder sted
>
>   Mandag d. 4. september kl. 16:00
Ouch. Jeg har kundemøde der starter 14:00, men jeg vil gerne være med
næste gang. (Tak til Liga, der lægger hus til!) -- Er der en Google
Calendar med disse events jeg kan abbonnere på?

Jeg ville gerne høre mere om følgende små ting -- og jeg
spørger nu
efter ting jeg ved meget lidt om, så jeg kan ikke snakke for jer
andre om de her ting:

   * MySQL og dets muligheder for at outputte XML: Hvad kan vi bruge
det til?
   * Stored procedures der hjælper i dagligdagen
   * Stored procedures som adapter for gammel klient kode som
forventer et ældre schema end det nuværende
   * MySQL's ubiquity: a fine DB server *everywhere* -- (fx i en
telefon?)

Anyway, jeg glæder mig til vi ses -- næste gang.

med venlig hilsen,
    Olle
Thread
MySQL UG møde hos Liga på mandagCarsten Pedersen29 Aug
  • Re: MySQL UG møde hos Liga på mandagOlle Jonsson29 Aug
  • Re: MySQL UG møde hos Liga på mandagKristian Nielsen5 Sep