List:Denmark MySQL Users Group« Previous MessageNext Message »
From:Carsten Pedersen Date:July 12 2006 4:40pm
Subject:Re: Tak for hyggelig aften -- næste møde
4. september
View as plain text
Hej,

Jesper Laursen wrote:

> Den sidste var de GUI programmer MySQL stiller til rådighed. Evt også
> 3-part programmer.

Nemli, ja .. det kom jeg også i tanke om efter jeg havde send mailen.

> Ps. Kan det passe at svartil står til afsenderen, og ikke
> maillinglisten? Eller er det bare Mail.app som der ikke overholder en
> eller anden standard?

Det passer. Den standard har MySQL fulgt på alle mailing lister i
mange år.

/ Carsten

--
Errata page for the MYSQL Certification Study Guide:
http://www.mysql.com/certification/studyguides/

Carsten Pedersen, Certification Manager
MySQL AB, http://www.mysql.com

Thread
Tak for hyggelig aften -- næste møde 4. septemberCarsten Pedersen12 Jul
  • Ønsker for møde 4. septemberOlle Jonsson12 Jul
  • Re: Tak for hyggelig aften -- næste møde 4. septemberJesper Laursen12 Jul
    • Re: Tak for hyggelig aften -- næste møde 4. septemberCarsten Pedersen12 Jul