List:MySQL++« Previous MessageNext Message »
From:Jarek 'Jarcec' Cecho Date:January 27 2006 7:53pm
Subject:Re: forwardd: JAJ.wz.cz - Žádost
View as plain text
Docela dlouho jsem premyslel jestli tomu cloveku mam odpovedet, ale nakonec
jsem se smiloval nad jeho neznalosti a napsal mu postup jak si vytvorit (pres
webove rozhrani) ucet u ICQ a jak pak nastavit GAIM, aby se k tomuhle uctu
pripojil... (reklama pro "firmu" ne? :-))

Jarcec

--
My software never has bugs. It just develops random features...
[ http://septima.homeip.net ]