List:General Discussion« Previous MessageNext Message »
From:Marcus Vinicius Date:March 15 2013 2:18pm
Subject:Re: Retrieve most recent of multiple rows
View as plain text
Hello all,

Does anyone knows the author of this:

http://grimoire.ca/mysql/choose-something-else

Title: "Do Not Pass This Way Again"

Thanks a lot,

Marcus Vinicius

--
Marcus Vinicius
http://doutorlinux.com

"Ubuntu: eu sou o que sou por que você é quem você é;
Humanidade para todos."
Anônimo

"O passado é apenas um recurso para o presente"
Clave de Clau

"O sofrimento é momentâneo; mas
O amor é para sempre"
Parafraseando Wun Dzu

"Ninguém é tão pobre que não possa dar um abraço; e
Ninguém é tão rico que não necessite de um abraço.
Anônimo

"Não fique triste com o que você não tem.
Fique feliz com o que você tem."
Jurema

Thread
Aw: Re: Retrieve most recent of multiple rowsStefan Kuhn14 Mar
  • Re: Re: Retrieve most recent of multiple rowsAnanda Kumar14 Mar
    • Re: Retrieve most recent of multiple rowsJohan De Meersman14 Mar
      • Re: Retrieve most recent of multiple rowsMarcus Vinicius15 Mar
      • RE: Retrieve most recent of multiple rowsRick James18 Mar