List:Spanish« Previous MessageNext Message »
From:miguel solorzano Date:July 4 2003 8:35pm
Subject:Re: Optimizaciones a MYSQL
View as plain text
At 09:40 04-07-2003 -0400, Jaime Chereau wrote:
Hola,

El único que yo conozco y un buen comienzo:

http://www.innodb.com/ibman.html#InnoDB_tuning

--
Regards,

For technical support contracts, visit https://order.mysql.com/
Are you MySQL certified?, http://www.mysql.com/certification/

Miguel Angel Solórzano <miguel@stripped>
São Paulo - Brazil

Thread
Optimizaciones a MYSQLJaime Chereau4 Jul
Re: Optimizaciones a MYSQLmiguel solorzano4 Jul