List:Spanish« Previous MessageNext Message »
From:miguel solorzano Date:May 9 2003 10:50am
Subject:Re: conexion con dbx
View as plain text
At 23:29 07/05/2003 +0200, Pau Tallada wrote:
Hola,

Infelizmente yo no conozco el driver dbxpress, pero he visto que
existe un driver GNU para MySQL y dbxpress. Abajo es la descripción:

MySQL DBXpress Driver is a MySQL driver for the Borland DBXpress
architecture. It is based on the original source released by Borland as
part of FreeCLX.

Si te interesa lo puedes bajar en la URL:

http://freshmeat.net/redir/mysql-dbx/39060/url_homepage/mysql-dbx.sourceforge.net

--
Regards,

For technical support contracts, visit https://order.mysql.com/
Are you MySQL certified?, http://www.mysql.com/certification/
   /  |/  /_ __/ __/ __ \/ /    Miguel Angel Solórzano <miguel@stripped>
  / /|_/ / // /\ \/ /_/ / /__   São Paulo - Brazil
        <___/   www.mysql.com

Thread
conexion con dbxPau Tallada9 May
  • Re: conexion con dbxmiguel solorzano9 May