List:Spanish« Previous MessageNext Message »
From:GN Date:December 17 2009 6:57pm
Subject:Re: Front End o Cliente para Mysql
View as plain text
Yo estuve probando el MySQL Workbench 5.2 en Linux y anda muy bien, lo
recomiendo.

Mis $.02

--
Time's fun when one has flies -- A friend of mine
Stephen Leacock<http://www.brainyquote.com/quotes/authors/s/stephen_leacock.html>

Thread
Front End o Cliente para Mysqlhahmael17 Dec
  • Re: Front End o Cliente para MysqlAlvaro Cobo17 Dec
  • RE: Front End o Cliente para MysqlThomas Goik - auxion.de17 Dec
    • Re: Front End o Cliente para MysqlChristian Camilo Arias Vergara17 Dec
      • RE: Front End o Cliente para MysqlGalo Izquierdo V17 Dec
        • Re: Front End o Cliente para MysqlMax Bube17 Dec
  • Re: Front End o Cliente para MysqlAlvaro Cobo17 Dec
  • Re: Front End o Cliente para MysqlGN17 Dec
    • Re: Front End o Cliente para Mysqlhahmael17 Dec
      • Re: Front End o Cliente para MysqlEdwin Cruz17 Dec