List:Spanish« Previous MessageNext Message »
From:miguel solorzano Date:November 26 2003 6:38pm
Subject:Re: mysql como root!?
View as plain text
At 16:33 26/11/2003 +0000, Michael corleone do sicilias wrote:
Hola,

Estudia en el manual el comando GRANT/REVOKE.
Por ejemplo abajo yo me estoy conectando con my Suse 8.2 box
desde my XP box:

C:\mysql\bin>mysql -h192.168.0.77 -umiguel -p
Enter password: *
Welcome to the MySQL monitor.  Commands end with ; or \g.
Your MySQL connection id is 1 to server version: 4.0.17-log

Type 'help;' or '\h' for help. Type '\c' to clear the buffer.

mysql>

Regards,

For technical support contracts, visit https://order.mysql.com/
Are you MySQL certified?, http://www.mysql.com/certification/