List:MySQL ODBC« Previous MessageNext Message »
From:Al McNicoll Date:October 3 2006 8:36am
Subject:RE: myodbc n'apparait pas
View as plain text
Dear Steeve,

This list is primarily for English-language users, and questions are posed
and answered in English. Nevertheless, I will translate your question and
see what response it gets.

Hello,
I have just installed myodbc on WinXP.
Unfortunately, even after restarting the machine, the myodbc driver doesn't
appear in the ODBC data sources window.

I've heard that you have to play around with the registry.

What should I do?

Cher Steeve,

Les discussions dans ce groupe se font en anglais, donc j'ai traduit votre
question pour que les autres puissent la comprendre. Si vous n'arrivez pas à
traduire les réponses, envoyez-moi un email est je vous les traduirai.

Je vous ai lancé un deuxième email pour poser quelques questions pertinentes
concernant votre problème.

Cordialement,

Al McNicoll
Integritec Limited